Angelica, min vän sedan evigheter<3

Åh angelica läs !! Fre 16 sep 2005 20:31 Angelica (Titti) Jag älskar dej såå himla mkt & att du är världens snällaste bästis . Man kan inte vara mer lik en ängel än va du är ! Du är en ängel för mig . Mitt hjärta lyser du upp mitt ditt galna skratt som låter som en ko som föder i mina öron . INGENTING & INGEN kan ersätta alla mina underbar 7år som jag har haft me dej ! Du & jag har kämpat i skolan ,kämpat me kärleken & me våra känslor .. vi har pratat om allt i livet vi har pratat å skrattat såå mkt man bara kan alla sekunder, minutrar, timmar, dagar, måndader, år me dej är mitt liv . Lämna mej aldrig . jag klarar mej inte utan dej Angelica . Vi för alltid , de har vi lovat varandra(: // Din Sandra (sanna) .
2008 och framåt de stämmer fortfarande att du är min bästa vän<3
Kommentarer
Postat av: Angelica

du e min bästa vän oxå :) ahhahahahah en ko.. :O

2008-08-04 @ 17:56:03
Postat av: Malin

Japp, märkesskor ju :P

2008-08-06 @ 07:02:36
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0