Äntligen fredag, äntligen helg<3:)

Igår efterskolan som avslutades vid 12 så gick jag till stan, fick sällskap av Lina och sofia in till stan. Där mötte jag upp min vän A och vi började shoppa:) de var trevligt:) jag köpte en liten fin väska ( hon har en likadan, men jag fick härmas(A) ) :P A köpte present till sin pojkvän för de firar ju som sagt två år idag:) jag köpte en klocka också:D den är jätte fin och jag har lovat mamma att jag inte ska ha vatten på den ;) haha min andra hade typ vatten inför(A) . Sen så gick jag och A och åt glass:) mums! Sen köpte A lite strumpor till sig själv och sen så ringde min pojke mig och så gick vi och mötte honom för att skulle kika på lite skor, A gjorde oss sällskap:) men han hittade inga..så A gick till bussen och vi med. Jag följde med honom hem och så vart de en soft kväll med film:) Vi såg en film som heter stå ut, den var okej men de hände inte så mkt.


Idag hade jag bara en lektion, jag trodde jag började halv 11 men jag började 12.10 :P haha kul...dålig information av lärarna..men men..tur va så hittade jag på Lina och Sofia som också hade hål så vi tillbringade tiden på stan och så lunchade vi tsm:)<3 Dom är riktiga vänner dom:) Sen gick jag till skolan själv för att ha lektionen Naturkunskap B, de var jätte kul för vi fick experimentera lite inom fysik, I like it:) Sen åkte jag och mötte mamma och de visade sig att hon ville ha hjälp att bära kassarna hem;P så vi åkte buss till tåget och så tog vi tåget hem och nu har vi vart hem nån timme typ :)


Ikväll ska jag faktiskt inte åka till älsklingen....:/ för jag ska vara barnvakt, men de är inte så hemskt som de låter..för jag får ju faktiskt träffa älsklingen imorn;) och så gillar jag att leka med barn;P och så får jag pengar:D:D de behövs nu när studiebidraget inte anländer förrän i slutet av september !! :(


Va gärna med och tävla i tävlingen som jag har skrivit om under detta inlägg:)


Vad ska ni göra i helgen då? :)

Kram !
Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag en ny tävling till i min blogg där du kan vinna en väska värd 600:-

2008-08-29 @ 18:59:21
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tänkte inte direkt lägga mig i det dära med mobilen, jag bara skrev hur min dag var, okej? Och hur jag såg på allt. That´s it!

2008-08-29 @ 23:41:19
URL: http://bellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0