:)

I helgen var jag hemma hos min pojkvän:) på fredagen var vi med hans kompis micke, vi spelade wii :) de var fan roligt:P och så åt vi tacos:) på lördagen var jonas och jag helt själva hemma så de blev en myskväll framför tv:n:) vi lagade mat och såg på sommarkrysset och sedan på sökarna 1 och sökarna 2 så vi somnade inte förrän vid halv 2:P så har vart lite seg idag, vi gick nämligen upp kl 9 :p haha bara för att jag skulle iväg med mina föräldrar:P jag fick iaf övningsköra lite idag:) imorgon ska jag hem till min underbara vän Anna! saknar henne så! har typ inte träffat henne på 3 månader. Distans-vänskap kan man kalla det. pappa ska skjutsa mig så att jag är där till 11 tiden. Jag ska sova över där en natt, så jag kommer hem på tisdag. Vad ska ni göra i veckan då? :)
Kommentarer
Postat av: Jonna

SNÄLLA hjälp mig att vinna Outfittävlingen, och vinn själv 4 vodolls eller ett par solbrillor(värde 899:-) som tack för hjälpen:)

2008-08-03 @ 22:46:36
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Amanda

svar: nja.. jobb, sova umgås med vänner.. har regnat mest så hari nte funnits mkt att göra .. själv d ?

2008-08-03 @ 22:54:32
URL: http://amandamoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0