God kväll;)

Hoppas att allt är bra med er:) och att ni har en mysig och trevlig lördagskväll.


Övningskörningen idag gick sisådär..lr allt funkade väl okej förrutom när jag skulle lära mig fickparkera..pappa trodde nämligen att jag visste exakt hur man gör och så rök vi ihop..skrek typ åt varandra:/ men sen när han fattade att jag inte hade fickparkerat förrut så samarbetade vi mycket bättre och jag lyckades parkera två gånger:) nu kan jag grunden iaf, hoppas att de sitter kvar nu.


Sen tog jag 16 bussen hem till älsklingen och där är jag kvar;) men just nu sitter han och tittar på fotboll för Inter spelar:P usch jag gillar inte att se på fotboll så jag har tittat på tv och så nu sitter jag här. Jag längtar tills matchen är slut !

Jonas och jag har mumsat i oss glass, popcorn och lite vindruvor:)


Imorgon ska jag nog bara hem, har inget planerat..vad ska ni göra imorgon? vila ? :)
Kommentarer
Postat av: Angelica

tack. jag ska inte simma. har så lite bussresor kvar så jag gör det på tisda. kram

2008-08-31 @ 13:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0