God kväll:)

Idag efter skolan har jag suttit här, ätit mat, gjort svenska grejjen, duschat och suttit här;) haha :P förkylningen är fortfarande kvar..men har inte ont i halsen iaf:) imorgon har jag bara två lektioner:) perfekt:) slutar redan 12 så då ska jag och min bästa vän A shoppa lite:) hon ska hitta någon 2årdags-present till sin pojkvän för de firar de i helgen;) grattis gumman!! :) själv ska jag leta efter en snygg handväska och kanske nån tröjja? lr bh ? och så ska jag såklart hjälpa A med present-tips:)


Idag har jag, L och S börjat planerat våra gemensama projektarbete :) jag tror det kommer bli toppen! för vi har smarta ideér tillsammans och så trivs jag så bra med er! <3 ni är riktiga vänner ni<3 Hoppas att de håller sig så för jag tror bra om er.


Nu ska jag gå in på youtube och länka en låt som jag tycker är bra, kan inte förklara varför..men den är speciell. Eller vad tycker ni?


Kram, godnatt<3
Kommentarer
Postat av: Angelica

nä han har inte lösenordet så de e lugnt :P

2008-08-28 @ 19:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0