Godmorgon!:)

Jag gick upp ur sängen runt kvart i 9 , inte bra om jag sover för länge nu medtanke på att skolan börjar på tisdag..det är hemskt att skolan börjar men samtidigt längtar jag lite och det är för att det bara är ett år kvar innan jag får studentmössan på huvudet:)


Just nu är båda katterna ute, de var inne nyss och åt men de gick ut igen när jag öppnade dörren. Ena katten kräktes igår kväll:/ och när Jonas gick upp imorse märkte vi att den hade kräkts igen...:/ den kanske är sjuk?:/ vi vet ju inte så mycket om katter så vi har sms:at jonas kusin så vi får väl se vad hon säger. Så nu vet jag inte om jag ska låta dem vara inne hela dagen från när jag går eller om jag ska låta dem vara ute hela dagen? Vi vill ju inte att hon kräks i sängen..men nu verkar hon må bättre för hon kräktes inte när hon kom in. Men vem vet, hon kanske gjorde de ute. Nån som har lite erfarenheter om katter? När vet man om det är sjuka?


Om en liten stund ska jag ringa Angelica och se om hon vill umgås med mej idag, men först ska jag prova tre t-shirtar som jag valde igår som mamma betalade(A) hon tyckte jag behövde lite nytt och det är jag glad för;) Hoppas att Angelica är vaken lr att hon vaknar snart så jag inte väcker henne:P jo juste jag måste hem till mig idag och hämta kläder också:P ska ju bo här ett tag till:) jag trivs här faktiskt:)


Vad ska ni göra idag då?:)
 
blää för vädret. vem kidnappade solen?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0