Godmorgon!:)

Jag är redan uppe jag:P har vart de en stund också, en hel timme faktiskt:P de var nämligen min pojkvän som ringde och väckte mej, de ska han få igen för;) han hade glömt sitt passerkort här i lägenheten som han måste ha vid sitt jobb annars måste han springa och be andra öppna dörren åt honom. Så snäll som jag är så erbjöd jag mej att åka dit med kortet så nu har jag gjort mg färdig och ska alldeles strax kila iväg till bussen. Sen ska jag åka och byta ett par block som jag och min vän Maria köpte förra veckan, men vi var så klantiga som råkade ta blanka papper istället för linjerade;) skål på den ! så nu hoppas jag att de inte står nån sur tant i kassan för jag behöver verkligen inte 5 blanka block! och Maria behöver inte sina 5 blanka block:P men de linjerade har Maria redan köpt åt henne och till mig. Skolan drar ju fan igång på tisdag så de är bra att man har rätt material;P


ne nu kilar jag till bussen så jag hittar den i tid;)


uppdaterar senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0