Godmorgon:)




Nu sitter jag här ny duschad och påklädd och packningen är i stort sett klar förrutom att maten och vattnet ska ner :P Jag kunde inte somna om när jag vaknade imorse ( efter att jag hade vaknat några gånger innan) för jag var nervös i hela kroppen så de var bara ett stiga upp. Älsklingen sms:Ade imorse och frågade om jag har hans hörlurar och ja dom hittade jag i min väska så papap och jag ska svänga förbi älsklingen jobb och lämna dom, annars får han så tråkigt på bussresorna :P sen bär det av till skolan, tack och lov att jag slipper bära ryggväskan till skolan. Ska ha en lektion- FSF och sen är det lunch, pannkakor idag:) mumsigt värre:P Sen vid 13 bär vi av gåendes en mil innan vi tar oss vidare med kanot. Jag vet verkligen inte hur det här ska gå?..:( men jag tänker kämpa, jag tänker försöka så gott jag kan! Jag tänker inte låta tankarna ta över mitt liv. De är slut med det. Vi får hoppas att regnet håller sig borta, men det sre ut som att de redan blåser upp inför regn..och enligt väderprognosen ska det regna idag, men de ska åtminstone vara 18 grader som tur är. Men regnet kan de plocka bort tack!


p.s jag har kommit på att jag kan muta killarna i klassen med godis, då kanske de bär min ryggsäck ett tag?(A):) kan alltid hoppas:P



Vad ska ni göra idag då? :) svara gärna


Kramar!
Kommentarer
Postat av: mumin

jag ska läsa en bra bok ^^

2008-08-24 @ 19:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0