Godmorgon godmorgon:)

Hur mår ni?:) själv är man förkyld..och igår hade jag lite ont i halsen, men de känns inte nu direkt så de har nog lagt sig, tack och lov! det är säkert pga av att vi sova ute i skogen och gick en mil i regn som jag är förkyld för jag brukar faktiskt inte bli sjuk så ofta..och de är inte bara jag som är förkyld i klassen, de är några till så därför kan jag väl få skylla på hajken?;)


Jag åkte med Jonas hem igår efter skolan:) vi såg på filmer :P först såg vi en film jag inte kommer ihåg namnet på ;P men den var svensk och den var helt okej :) sen såg vi angel, den är också svensk den var bra men lite seg. och sen på kvällen så kunde vi typ inte välja film men den som vi såg mest på somnade jag typ till:P så vi stängde av den och satte på en fyra för tre, en gammal serie som gick på tv för många år sedan, känner ni igen den?:) handlar om två tjejer som delar lägenhet med en kille vid namn tobbe:P de är skit roliga:)


Min buss går kl 9 så jag fördriver tiden här vid datorn. Älsklingen har nämligen redan åkt till jobbet.


Vad ska ni göra idag då? gå i skolan? jobba? tell me:)


Själv ska jag bara gå i skolan sen hem och äta mat och plugga:P


kram !!
Kommentarer
Postat av: Angelica

hej. händer imorrron?

2008-08-27 @ 14:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0