Hajk!

Imorgon ska jag och min klass och en annan klass  gå 1 mil med tung packning ( min packning väger fan 11kg! ändå har jag tagit så lite som möjligt) fatta jobbigt de kommer vara?! Sen ska vi paddla kanot i typ två timmar, sen ska vi bygga vindskydd eller sätta upp tält i skogen och laga mat och sova där, sen paddla hem morgondagen efter. Men som tur är så slipper jag gå 1 mil tillbaka då för pappa är så goo som kommer och hämtar mej:) Och imorgon skjutsar han mig till skolan så jag slipper bära då :P Jag är livrädd för insekter, hur ska det gå? dessutom har jag typ aldrig paddlat kanot och jag har aldrig sovit i tält på riktigt! HAHA :P oj oj jag kommer få panik till 100:P de finns ju inte ens toalett, inte ens dass! :P om ni känner mej så vet ni att jag kommer ha det tufft. Men som tur är så är jag inte ensam, tack och lov:P Vi är ju många elever och typ två lärare och så ska jag sova i tält med Lina och Sofia:) så de blir inte kallt iaf, för vi ska sova i ett tvåmannatält:P så trångt blir det, men varmt!:) vi ska goffa i oss pringles chips, godis och saft:p


jag trivs mycket bättre i klassen nu när vi har slagtis ihop med B klassen:) så då kanske mina vänner kan få bort min panik lite imorgon?:) får försöka tänka på annat.



Nu ska jag försöka sova för de tar nog ett tag innan jag kan lugna ner mig..är lite nervös.


Men jag uppdaterar på fredag när paniken är över!:P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0