Hej:)

Hej på er:) Nu har jag precis diskat klart och sminkat mig:P sitter i soffan i lägenheten med den här bärbara datorn framför mig:) Man blir fan alldeles svettig av att diska, helt sjukt:P Men nu ser de fint ut i köket iaf, så jag hoppas att  älsklingen blir glad ;) Jag sitter och mumsar i mig en banan, de är iaf nyttigt:) Jag ska kanske vara med Malin tidigt på eftermiddagen om jag hinner. Jag vill träffa henne så om det inte går idag så hoppas jag att hon kan någon annan dag i veckan.


Igår efter att jag hade övningskört som gick bättre än förväntat så åkte jag med mamma och pappa och handlade och åt korv på biltema sedan skjutsade de mig till min lilla pojke B :) Jag skulle nämligen vara barnvakt till honom. Jag var med honom i 2 timmar fast sista 30-45 minutrarna sov han som en stock, vi hade lekt i lekparken och småungar som han blir trötta då :P De som är synd är att jag tappade min lön som jag hade fått för de barnvaktstillfället och för förra..klantigt av mig...pengarna måste ha ramlat ut när jag lekte med B. Jag letade efter dem där vi hade vart men de var helt försvunna kanske inte så konstigt medtanke på att någon måste ha passerat och haft en lyckodag...lr så var det vinden som blåste iväg dem för de blåste ju.


Älsklingen släppte ut katterna precis innan jag gick upp så jag har sluppit akta mej för dom;) det är väldigt skönt att ha dem ute när man äter frukost och diskar och så...annars hoppar de bara upp på diskbänken eller går ivägen:P igår när jag skulle värma pizza i micron till lunch så stack ena katten in huvudet i micron;P jag säger ju de, dom är helt crazy:P


Igår hyrde jag och älsklingen 3 filmer för endast 50kr / 3dygn:) väldigt billigt:) Vi såg två av filmerna igår kväll och de var filmerna: På smällen och älskar, älskar inte. Båda filmen var helt okej:P Ikväll ska vi se filmen : Mitt super ex. Någon som har sett den? är den bra?:)


Jag ska nog ta och dammsuga även fast jag är slut i ryggen pga av att jag diskade;) men de känns så smutsigt på golvet så jag gör det iaf. Har ändå inget att göra:P


Men kl 10-10.30 kommer pappa och hämtar mig.

kram på er:) ha en toppen bra dag !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0