Hej:)

Igår vid 15 tiden gick jag och mötte min pojkväns kusin vid namn Johanna:) Hon följde med mej till lägenheten där vi softade framför datorn och lyssnade på musikvidoes från youtube:P sen kom älsklingen hem och efter ett litet tag kom Johannas pappa och hämtade henne, då gick jag och jonas och hyrde tre filmer igen;) men dom såg vi inte igår kväll som vi egentligen skulle göra för jonas (vår) kompis Micke kom över med sitt Wii så vi lirade det:) jag älskar wii:) framför allt mario spelet:P idag har jonas och jag diskat undan all disk, de var fullt ! men vi har lite kvar kom jag på, för allt fick inte plats i stället;) sen åkte vi hem till honom för att hämta lite saker och så hade vi sån tur som fick skjuts av mina föräldrar in till affären och så hem hit. Så nu har vi handlat, så nu behövs nog inte det på ett tag.  


Nu sitter Jonas och spelar tvspel och jag surfar på internet. Vi ska snart börja se på filmerna, för ena filmen är över 2 timmar lång, och vi ska lämna tillbaka dem imorn.


Hur är eran helg?:)

Kommentarer
Postat av: johanna

:)<3333

2008-08-18 @ 00:53:39
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/
Postat av: Haidi

GRATTIS ! du vann tävlingen i min blogg :)

du är den lyckliga vinnaren av det söta halsbandet !

Det står på min blogg under kategorin " tävlingar" i ett inlägg hur du ska göra nu :)



TACK för din medverkan , kommentera gärna mkt i framtiden. <3

2008-08-18 @ 02:22:48
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0