Hej igen:)

Hej, förlåt för dålig uppdatering. Men i helgen har jag vart sjukt trött efter hajken, de tog verkligen på krafterna. Jag är jätte nöjd över mig själv gällande hajken:) jag fick inte direkt någon panik alls. Dessutom var jag först framme vid vandringsmålet fast jag hade 13 kg på ryggen ! :) Jag som aldrig tränar, hur kom de sig att jag var så uthållig? De enda svar jag kommer på är envishet:P


Hur har eran helg vart? förrutom att jag har sovit väldigt mkt så har jag även tillbringat helgen med min pojkvän:) vi har degat framför tv:n och bara tagit hand om varandra helt enkelt<3 och så har vi kollat lite på lägenheter på internet:)



Kram på er :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0