Hej:)

Nu sitter jag här vid datorn och softar:P jag skulle egentligen klippt håret kl 11 men när jag kom till frisören var hon sjuk så jag fick cykla hem igen:P vad ska man ta och göra? pappa snackade igår om att vi skulle polera min bil:D men just nu är han hos sin revisor, och om jag känner pappa rätt så kommer de ta ett tag innan han är hemma för han pratar så mkt;D haha pappa lånade min bil sa mamma;) verkar som att han gillar den :) i helgen är jonas och jag själva hos honom eller hans syrra kanske är hemma lite idag men inte imorn:) vi ska laga tacos idag, jag har fan inte ätit de på evigheter känns det som! de var typ en vecka före turkiet-resan, och den resan var i 14-15 dagar och de var typ 2-3 veckor sen jag kom hem. Jag älskar tacos! gör ni också det?:) jag saknar värmen i turkiet, visserligen är de varmt nu i sverie, jag är alldeles svettig. men det är skönare värme utomlands och själva grejjen att åka bort är mysigt! jag har redan börjat spara inför nästa resa kan man säga, lägger ner lite då och då i sparnallen;) skriver nog mer senare idag:)
Kommentarer
Postat av: Angelica

dom kmr ge honom om dom har nåra eller så får emil å jag dela på det.. om andi kan gå dvs.

2008-08-01 @ 14:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0