Jobb. Maria

Hej! jag kom hem för en liten stund sen, har sovit hos älsklingen inatt<3 men eftersom att han jobbar vardagar så åkte jag hem imorse. Jag skulle egentligen också jobba lite idag vid kl 14..skulle vara barnvakt:) Men föräldrarna till barnet ringde nyss och sade att han inte har vart på dagis i måndags och tisdags som han skulle utan hans första dag blir idag och de är nya fröknar och så..så de ville hämta honom så de blir inget jobb för mej idag. Men föräldrarna sade att de vill betala mig ändå, eftersom de var planerat att jag skulle jobba idag. Jag bugar och tackar:D Så jag får helt enkelt betalt för att inte jobba idag;D Jag ringde min vän Maria nyss, vi bestämde att vi ska ses idag. Vi ska först gå ut på en promenad sen får vi se vad vi hittar på:P det är iaf skapligt väder idag:) solen skiner lite:) ne nu ska jag snart hoppa in i duschen, mitt hår blir så äckligt redan efter en dag utan dusch. Blää för mitt hår. kram:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0