Kattvakt+lägenhet

Haha jag och Jonas vaktar ju hans kusins katter och lägenhet från och med igår:P Men de komska är att både jag och jonas gillar inte katter så mkt;P jag är värst måste jag erkänna..Alltså jag gillar katter men inte utekatter:p för de är smutsiga och sådant...i övrigt gillar jag katter, de är inge fel på dem. Men såklart så är dessa katter ute/ínne katter så jag vill inte gosa med dem men de vill verkligen gosa med mej! :O haha jag ger dem mat när den ena katten piper och springer efter mej , de funkar;) haha just nu har båda katterna inne, haha shit där vart jag rädd , de busade med varandra men jag var inte beredd så jag vart rädd innan jag förstod att de var dom som lät:P Jonas är och jobbar så just nu är jag här själv men det funkar:P


Lägenheten är jätte fin och jag sov som en stock i deras mjuka säng:) fast jag gick ändå upp vid halv 8 snåret för då gick älsklingen upp för att jobba och jag kunde inte somna om. SHIT nu är katterna crazy här. HAha hur ska jag stå ut?;) aja huvudsaken är att de inte rör mej;)


Idag ska jag ju övningsköra på trafikskolan och pappa ska vara med, jag är lite nervös. Jag vill inte ha klagomål, jag vill kunna! Men jag vet att man lär sig av att få veta vad som är fel..så jag får väl stå ut. Sen åker jag kanske med pappa hem en stund men sen åker jag hit igen tills älsklingen kommer.

Jag har vart duktig idag;) har vattnat blommor, gett katterna vatten och mat:P haha okej de var inte så mkt men jag menar att jag har vart duktig som gjort "måste" saker. Det kanske är nyttigt för mej och även för Jonas att få känna på hur det är att vara vuxen.


Ne nu ska jag gå och handla lite lunch till mig och juice och läsk till älsklingen.



Pappa kommer 12 så jag kilar nog nu. Ska även leta efter soprummet här ute på gården ska den väl ligga.



Vad ska ni själva göra idag?:) kram på er !

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska vi ses imorn eller? :P

2008-08-11 @ 17:19:13
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0