Lägenhet:)

Om en liten stund ska jag ta tåget in till stan för jag och Jonas ska ju vara kattvakter åt hans kusins katter för hon och hennes sambo är på semester:P Så vi ska bo där från och med idag och 10 dagar framåt:) Ska bli härligt att få bo tillsammans med jonas utan att någon annan är där. Så vi får planera mat och laga den och städa, precis som de vore vårat egna hem, så de ska bli riktigt mysigt<3 Någon dag äter vi nog på resturang;) lite lata måste vi får vara jue(A) för de vi ju annars:P

Helt otroligt! De regnar inte ute:) de är tur de för jag ska gå till tåget jue..:P I helgen sov jag hos älsklingen så igår så åkte vi en bit utanför stan och hade grillkväll med hans släkt:) Vi alla satt i partytältet och åt mat och samtidigt hörde vi hur regnet smattrade mysigt över tältet. Just då var det faktiskt härligt med regn, sitta i värmen med nära och kära.  Sen lekte vi lekar :P haha alla sprang runt som yra hönor, unga som gamla men kul hade vi allihopa!:)

Idag har jag övningskört med pappa och mamma och så var vi och handlade:) jag lackade ur totalt på körningen på slutet för jag klarade inte ett moment så bra...men i övrigt gick körningen bra.

Hur har ni haft det i helgen? :)
Kommentarer
Postat av: johanna

det va riktigt mysigt i helgen. =) tack för att du finns sandra. ^^(a) älsk<33

2008-08-11 @ 08:44:20
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0