Lördag!

Gud va skönt de är med helg och för en gångs skull så ställde jag ingen klocka, de händer inte så ofta. Jag gick upp vid 10 de var lagom tycker jag :) så skönt att få sova ut. Nu har jag precis sminkat mig och målat naglarna. Jag sitter och lyssnar på Brolle Jr, han äger !


här kommer ett smakprov :)





När pappa har duschat och fixat sig klart så ska mamma, pappa och jag åka in till stan så att jag får övningsköra lite, de behövs nu! Jag ska öva på att fickparkera och backa runt gathörn tror jag. Börjar redan bli nervös..inte långt kvar nu till uppkörningen. Japp ni läste rätt..ska snart köra upp! Tror inte att jag kommer lyckas men jag tänker ge de en chans och går de inte så är det bara att öva mer och testa igen :) Sen när jag har kört ska jag hem till mn pojkvän<3 jag var inte med honom igår för då var jag ju barnvakt.


Vad händer för er idag då? :) kräftskiva lr ? :P


kram <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0