Super mario;)

japp ni läste rätt;) Kvällen spenderade jag framför datorn med Maria :) vi lirade super mario;D haha de är fan roligt:) mon brorsa kom förbi och kopplade in en bilstereo i MIN egna bil:) jag åt nyss rabarberkräm, så jävla gott! ska nog gå och sova snart! jag tänker inte ställa någon klocka imorn..ska försöka sova ut:P ska upp och jobba tidigt på lördag och jag tror jonas och jag inte komme i säng så tidigt imorn med tanke på att det är helg:P jo juste! från söndag och 10 dagar framåt ska jag och jonas bo i en lägenhet inne i stan :) helt själva;D ska bli såå mysigt! men shit vad mkt matlagning de kommer bli !:O kram hej!
Kommentarer
Postat av: Muminkul.blogg.se

fin blogg du har ! :)

2008-08-07 @ 23:17:48
URL: http://muminkul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0