Min önskeplåtning.



Jag skulle jätte gärna vilja bli fotograferad av denna duktiga fotograf för det kanske skulle stärka mitt dåliga självförtroende gällande mitt utseende? Jag vill alltid se ut som "alla andra" men om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag kanske känna att jag är fin som jag är?




Foto:
Jag skulle vilja bli fotograferad som en ängel med stora vita vingar med mitt blonda hår, gärna ha håret utsläppt men med vågor i håret. Bakgrunden ska vara vit  i en studio eller ute i snön, eller jag ståendes på ett berg/klippa vid vatten. Jag skulle vilja vara ha några bilder där jag är en sorgsen ängel, en ensam ängel som är själv på jorden. Några svartvita bilder skulle göra de riktigt coolt. Och några bilder där jag är kärlekens ängel, där jag lyser och om man ser glimten som jag har i mina ögon. Man kan ju alltid drömma om denna fotografering, ingen kan klandra mig..vem vill inte bli sedd?
Kommentarer
Postat av: Uni

Du skriver så äkta! Hoppas din dröm slår igenom, det är 80% större chans att en önskning slår in när man skriver ner den så du har ju redan kommit en bra bit på vägen!<3

2009-01-09 @ 15:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0