Bra låtar just nu :)

Melissa Horn : Kvar i nått jag lämnat och Långa nätter.

Amy Mcdonald: This is the life



klockrenaste kommentaren jag sade på svenskan idag till vår lärarkandidat:P jag: Åsa ( en i klassen) hon säger saken och jag går på djupet :D

haha hon tyckte de lät roligt, alltså de handlade om att jag och Åsa diskuterade om några frågor som handlar om jämnställdhet som svenska läraren ville att alla skulle diskutera om i grupper och sedan berätta inför klassen.

men samtidigt som hon tyckte att det lät roligt så höll hon med om att jag och åsa kompleterade varandra väldigt bra i att argumentera och hon började prata om min typ artikeln och en uppsats som jag har skrivit tidigare, hon menade typ att de märks att jag är djup och funderingar ordentligt på saker och ting;)


här kommer en länk till sången kvar i nått jag lämnat ( gick nämligen inte att lägga in den här på bloggen :/ ) . den sången är såå fin..:)

http://www.youtube.com/watch?v=PkgdMaxLGe4
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0