Kemi igen.

hej och hå, nu är datorn på lagning. Mamma och pappa lämnade in den igår. och de kommer ta typ 3 veckor innan jag får tillbaka den och om den är lagad då eller inte vet jag inte, det beror på felet. men förhoppningsvis blir den lagad:) men tyvärr så fanns de ingen lånedator, alla var upptagna. Men det kanske är bra ? iaf denna vecka medtanke på att jag har vart barnvakt i måndags, onsdags och ska vara de vid 15 idag också. Dessutom hade jag två muntliga redovisningar i tisdags var av en jag , mathilda och malin fick MVG på !! :) vi pratade i en timme;) och vi fick mkt beröm av läraren och det kändes bra. Men de som tar mkt på mina krafter just nu är Kemi B provet som vi ska ha imorgon...så svårt. jag försöker verkligen lära mig allting..så om jag ändå får IG så är det så liksom..jag försöker ju faktiskt. Men vissa grejjer är för svåra att lära sig, en av mina lärare såg alldeles förvånad ut när hon hörde att jag läser naturkunskap b och hon förstod att det är svårt och enligt henne är de rena grekiskan;) då borde angelica vara bra kemi;) haha där fick jag till det allt:P

Ne usch nu får jag väl försöka blicka ögonen ner på boken och alla papper igen..för imorn är som sagt provet..

sen blir det att hämta ( skit/gull ungarna;) det beror på vilket humör dom är på som namnet skiljer)

men pappa ringde och sade att han hämtar mig iaf ! söt på honom!! han skjutsade mig till skolan också, de var snällt av han, väldigt snällt:)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Rättelse: om jag var bra på grekiska skulle jag vara bra på kemi ;) alltså är jag inte bra på nt av de :O

2008-11-06 @ 19:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0