Godmorgon:)

Jag har vart uppe sen kl 9, jag ställde faktiskt mobilen på de för att inte sova bort dagen. Jag har nyss duschat och klätt på mig kläder och nu sitter jag och checkar bloggar m.m.:) Lite senare idag ska jag och mamma åka in till stan och titta lite igen ;) vi var där i fredags också :P och då hittade jag en jacka, ska ta kort på den senare idag och lägga ut här så får ni se på skönheten.

Runt 5 tiden idag ska jag vara " modell" till  min vän Maria, hon har en fotouppgift med två teman som vi ska ordna. De två teman som gäller är : Ensamhet och närhet. Ska bli spännande och se hur bilderna blir.


Jag måste bara få berätta en sak..Jag har världens bästa pojkvän<3:) puss på honom!


vi hörs senare!
Kommentarer
Postat av: Angelica

haha va bra..det stämmer (:

2008-09-07 @ 17:17:51
Postat av: Angelica

thank you (:

2008-09-07 @ 22:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0