Godmorgon godmorgon:)

Jag sitter hemma hos min pojkvän men han åkt och jobbat för några timmar sedan, så jag är ensam i stora huset. Jag börjar inte förrän 11.55 så jag har haft sovmorgon:) fast jag råkade gå upp en timme för tidigt för jag tänkte fel;) idag slutar jag en stund innan 14:) så jävla skönt ! När jag kommer till skolan ska jag börja med att äta lite lunch, sedan ha projekt arbete tillsammans med mina underbara vänner Lina och Sofia:) Sedan ska vi ha en lektion till sen slutar jag och då ska jag ta mig direkt till den nya familjen som har valt mig som barnvakt:) ska testa på att vara de idag en stund, ska se hur de går med barnen när mamman går:P lite nervöst faktiskt men spännande och roligt ska de bli att få träffa barnen igen och den trevliga mamman:)


Vad ska ni göra idag då? kram <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0