Hon.

Hittade ett gammalt inlägg som jag har skrivit ...bara de som verkligen känner mig förstår hur jag känner och vem jag pratar om..


inget som förr ?
Ons 4 jan 2006 19:59




HON tog halva mitt hjärta å gick..vänner men inte bästa vänner..klarar jag mig ?..fuck ! alla minnen..inbrottet hemma hos henne..allt vi bakat..pepparna..alla promenader genom lilla Knivsta..vilse i söderfors..våran humor..oslagbar . vf ska jag jämt bli så sur bara för att jag e avis ? avis på inget..rädd att hon ,din vän..skulle ta dig ifrån mig..bara för att jag inte gör som ni gör..rädd att du skulle tycka jag e tråkig..som du nog gör..pallar ej mer..jag väntar på dig..kan vänta på dig i år & dagar..bara de blir som förr nån dag..snälla..ber dig..förlåt för min svartsjuka..älskar dig ..Du är helig i mitt hjärta..Jag hade en underbar blondin som bästis..

**** är blondinens namn..**** e namnet mitt hjärta ej vill höra mej..klarar ej av det..kommer gråta då..när jag inser att hon e borta ur mitt liv..hon vill ej vara min bästa vän mer..hon sa att hon inte kan leva utan mig..men de kan hon..men kan ja leva utan henne ? inte i längden..


Nu har det gått drygt 2år..jag är så nära men ändå så långt bort..som jag skrev..jag kan vänta på dig i år & dagar..bara de blir som förr nån dag..och nu har jag verkligen bevisat de..jag har väntat 2år drygt och jag har lika ont i hjärtan en dag när jag tänker på dig. Ge mig en chans? jag blöder, mitt hjärta blöder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0