Idol:)

Japp just nu tittar jag på idol:) nån mer som gör det ? :) många är negativa mot den nya juryn men jag tycker faktiskt att dom är bra förrutom att "tjaffsen" mellan de som har vart gifta är barnsligt..men annars tycker att de nästan är bra än den gamla juryn:) men vad tkr ni?


Imorgon var de planerat att jag ska umgås med Lina och Sofia efter våran skoldag men nu har de blivit så att jag måste på en intervjuv angående jobb så vi tre får ta våran prat och fika stund nån annan dag..


Nu är det inte långt kvar till de läskiga..jag är nervös och rädd..! Men de får gå som de går, inget jag kan göra något åt, bara mitt bästa. Jag hoppas de räcker?

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0