Igår :P

Ja igår kväll så var jag med Maria :) vi fotade som sagt bilder till hennes fotouppgift lr de var hon som foto och jag var "modellen";P Vi tog bilderna nere vid vattnet på bryggan:) Maria tog nästan 100 kort ! haha hoppas att hon blir nöjd med nån iaf:)


Sen så börjad vi gå hemåt men så fastnade vi i gamla minnen och så följde jag med henne hemåt och så såg vi en lekpark med gungor och vi kunde inte låta bli att gunga så vi gungade en stund och pratade och pratade och lyssnade på musik från min mobilen. De var skönt att kunna få prata ut, tack Maria :) Jag hade de jätte kul:)

Sen följde Maria med mig en liten bit åt mitt håll sen gick jag hem i mörkret. Jag tycker de är lite läskigt att gå ute i mörkret framför allt när man går själv.


Nu har jag precis ätit middag och ska börja plugga..har en läxa tills imorn..usch ! Men men..bara att göra den!


Kram <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0