Imorgon är det den 11 september.

Folk reagerar på 11 september för det är ett datum som flera tragiska saker har hänt på. Så många ser detta datum som en hemsk dag..jag håller med gällande de tragiska sakerna men de finns faktiskt folk som längtar till detta datum för att de fyller år. För mej är 11 september både ett bra och dåligt datum..dåligt gällande de tragiska saker som har skett men ändå bra för då föddes min mamma<3 japp, hon fyller år imorn:) enligt henne fyller hon nog 20;) men de är mkt mer än så..;) men tänker vara snäll mot mamma och inte avslöja någon ålder här.


Jag hade tänkt köpa presentkort på klädesaffär till henne imorgon, och pappa är också med på de. Och så tänkte jag kanske köpa några fina blommor tex röda rosor:) Men så säger hon nu på kvällen : gå inte och köp något till mig imorn, spar pengarna istället. Jag: så du ska inte ha något på din födelsedag?:S hon: nej. Jag: men tänk om jag redan har köpt någonting då? hon: då får du byta det. jag blev tyst. Jag: men de är ju mina pengar. sen sa jag: jaha..som du vill då köper jag inget då...

fy vad tråkigt nu får man inte ens köpa en present till sin egen mors födelsedag!! Ne nu vart jag lite irriterad på henne, varför måste hon alltid tänka på alla andras bästa ? och aldrig priotera sig själv? Man blir inte lycklig av att göra så..ibland måste man få unna sig själv något och inte bara tänka på andra som hon gör, hon är för snäll min kära mor..<3


nu ska jag snart sova tror jag. Godnatt !:P
Kommentarer
Postat av: Malin

Så säger både mamma och pappa alltid men jag köper alltid något ändå för dom blir ju tacksamma hur som helst :P

2008-09-11 @ 06:17:30
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0