Legitimation!

Idag efter skolan skulle jag egentligen vara barnvakt en stund och prata med barnens mamma men de vart ändringar pga av att lill flickan på ett år var helt slut så hon behövde sova så vi ska ta de imorn istället:P


 så jag tog tåget hem och mötte mamma på byn så gick vi och tog kort på mig och sen gick vi till banken för att skriva papper om förnyelse av mitt id-kort. De var fan typ 4år sedan jag fick mitt första legitimation så de var på tiden att förnya de för jag såg helt hemsk ut på bilden. Så nu är det bara att vänta på att Avi:n ska komma så jag kan hämta ur den nya. Min nuvarande går ut nästa månad så de känns skönt att de är gjort ! :)


Har nyss läst klart en kitty bok, japp ni läste rätt ! Vi har en uppgift i skolan om att vi ska läsa en bok som vi läste mellan vi var 7-12år och jag läste lite kitty böcker mellan jag var 10-12år så då fick jag läsa om den nu. haha lite jobbigt att byta sidan varje sekund typ;) de är ju så lite text på varje sida så de går ju så fort att läsa igenom. Men faktiskt måste jag säga att jag en idag gillar boken, den är grymt spännande. 5 stjärnor till den ;) nu ska jag nån dag här framöver se till så att min systers dotter får hem min bok så att hon kan läsa den, för de är extra på om man ordnar det til uppgiften;) Därför läste jag ut boken snabbt så att hon har tid på sig att läsa den och jag erkänner(A) jag fastnade själv i boken lite också;)


Läste ni kitty böcker när ni var små? :)


Just nu undrar jag vart alla människor är ? Typ bara en inne på msn? helt otroligt! Funkar inte msn för vissa lr ? vart är angelica liksom?:P hon brukar vara inne ofta precis som jag.

Kram på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0