Nu jävlar:)

Antingen denna vecka lr nästa vecka ska jag köpa dessa två :




BODYSLIDER BODYSLIDER Bodyslider tränar och formar framförallt mage, men också armar, rygg, axlar, bröst och midja. Komfortmatta samt fullständiga träningsinstruktioner ingår. Obs! Kontrollera vajer samt handtagsfäste före varje träningstillfälle. 99:-





YOGAMATTA LIME GRÖN 0,8 CM YOGAMATTA LIME GRÖN 0,8 CM Yogamatta för golvövningar i stötdämpande material och fräsch, limegrön färg. 10:- (ord.pris 29:-)


de två tillsammans kostar alltså 109 kr! Och med bodyslidern kan jag träna mage, armar, rygg, axlar, bröst och midja! Och mattan kan jag använda för att göra situps och andra övningar på. Så jag får som ett litet eget gym hemma;) istället för att köpa ett gymkort för typ 2700kr för ett år, där jag ändå bara kommer att träna mest mage och springa lite. fan vad jag är smart;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0