Shopping med mamma :)

igår tog jag och min en till runda på stan:) Och då ändrade jag mitt beslut, jag hade nämligen tänkt behålla den fina jackan jag köpte i fredags men igår ändrade jag mig. Jag tänker lämna tillbaka den för jag tycker inte att 600 kr är kul att lägga ut på bara en jacka som jag ändå säkert komma byta nästa år. Men jag hittade ett par as snygga jeans, en snygg t-shirt och så köpte jag den fina halsduken som jag hade kollat på förra veckan:) och de vart typ samma pris som för EN jacka. Jag ska fundera lite till på om jag ska ha jackan lr inte..men jag tror inte det.


För en gångs skull har jag fotat de jag handlade:) så här kommer de !




Jeans, Gina tricot 399kr. T-shirt, Gina tricot såklart:p 99kr. Halsduken är däremot inte från Gina utan från Åhléns 149kr.


Jag är hel nöjd:) nu hoppas jag att mamma kan fålla upp mina jeans idag för de är lite för långa.

haha man ser inte trycket så bra ser jag nu;) men men:P


Nu ska jag börja klä på mig och fixa mig och så, skolan börjar 10.40 idag:) härligt härligt !! och så slutar jag vid 14, I like it !! sen är det bara hem och plugga.



kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0