Vad ska man skriva ?

Jag sitter här och försöker kladda ner min Nk B rapport..men jag känner mig för trött för de. Åt nyss en muffins för att tröstäta pga av rapporten;) haha .. nu hörde jag att sjukhuset börjar, glömde helt bort det..men ska nog kila iväg till tv:n nu och se det! Kan ändå inte skriva så mkt mer på rapporten idag när jag inte har alla papper hemma, så de får bli på torsdag eller imorn det beror på om jag åker till älsklingen eller inte. Undra om han är frisk än? men de tror jag nog inte..han lät tok förkyld igår kväll i telefonen, värsta hesa rösten stackaren :(

Ne nu ska jag kila till tvn som sagt..efter sjukhuset är det idol, efterlängtat:) och sedan kl 21 på fyran är det en ny typ polis/deckar serie den heter typ främmande fågel lr något liknande, den ska jag nog se om jag får sällskap av mamma?


Kram !
Kommentarer
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-09-16 @ 21:02:37
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0