Yeah!!

Jag tog faktiskt en promenad kvart över 8 imorse;) vart inte så lång men jag gick ganska fort och hann en bit :) men fy vad kallt de vart om benen..och lite om öronen. Sen gick jag hem och åt frukost:) sen efter en stund tog jag en banan :)


I skolan åt jag bara några köttbullar och lite mos och jag åt faktiskt gurka och lite morötter:) de går framåt;)


På eftermiddagen tog jag en banan när jag hade kommit hem:)


Värre vid middagen men åt iaf tomater:)


nu försöker jag få tag på Maria, ska se om hon vill följa med ut och promenera, så tråkigt att göra de själv!! jag är för social för sånt:P


Har ni haft det en bra dag? Vad ska ni göra ikväll då?:)  Jag har haft en bra dag förrutom att jag fick skäll av en klasskompis och sedan tappade jag bort mina hemnycklar och skåpnyckeln, märkte de direkt när jag hade kommit hem..men får fråga om nån har sett dem imorn.


Kram !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0