Hatar skolan!

Just nu är min ilska över skolan enormt stor. Och så saknar jag min bästa vän Angelica som är i Spanien, men jag är glad för hennes skull att hon får komma bort lite grann. Men känner jag henne rätt så pluggar hon lite ändå:P men hon förtjänar att slippa det, men tyvärr är livet inte så lätt alltid.

Nu är det bara snart 1 månad kvar till studenten, och det är de enda som är positivt med skolan nu! Men samtidigt så drar studenten med hemska saker som alla prov som ska vara gjorda senast 25 maj.

De här är allt jag måste göra de kommande veckorna:

Svenska B Nationella skriftligt torsdag v 19.

MBS-prov måndag v.20

eventuellt ett tal i svenska B nationella om jag inte utför det v19.

v.21
Religionsprov tisdag. Stor inlämningsuppgift i SKV samma dag, Muntlig stor redovisning om Diabetes i cirka 30-40 minuter och så (Angelicas stundentskiva). Och på fredagen har jag dessutom Naturkunskap B prov som är stort. 

v.22 på fredagen har jag ytterligare ett Naturkunskap B prov som också är enormt stort.
Och innan den 25 maj ska ett inlämningsuppgift in i MBS också. Och så yrkespärm ska innehålla sånger och lekar och visas upp.

Dessutom jobbar jag några dagar denna vecka och nästa.

Jag uppfattar detta som att skolan vill ta kål på mig.

Jag hinner knappt andas.

Kommentarer
Postat av: A

jag håller med dig..

2009-05-02 @ 17:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0