Hej igen :P


Dagens humör:
Solen skiner inte..så är inte lika glad idag som igår. Hoppas den tittar fram snart. Jag har börjat nyst lite grann, så tror en förkylning är nära nu..Men annars mår jag bra:)
Dagens planer: Vaknade vid 08.30 :) Ska försöka plugga lite nu sen om en timme ska jag dra iväg och möta Maria för vi har instruktionstid på gymmet. Sen hem och äta lite och sen vara barnvakt kl 14.
Dagens väder: Som sagt solen skiner inte..ser grått ut ! :(
Dagens smink: Inget än så länge, slänger nog på lite mascara.
Dagens kläder: Än så länge så sitter jag i pyjamas byxor och sport-bh :P

Igår kväll så var jag och Maria ute och cyklade:) Vi cyklade i drygt 50 minuter utan att vila:) vi cyklade i backar upp och ner och på grusväg på asfalt ja lite överallt:) Här kommer lite bilder som jag knäppte samtidigt som jag cyklade;D

      
Maria är människan på bilderna:)
Kommentarer
Postat av: johanna pettersson

de va kul o träffa dej häromdagen skruttan !! :')<33

2009-04-27 @ 22:52:09
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/
Postat av: johanna

nej jag tror int jag e de, elr j kasnek på lördag för pappa fylelr år då :p<3

2009-04-28 @ 15:25:07
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0