Imorgon fyller jag 19år:)

Imorgon fyller lilla jag hela 19år! jag tyckte nyss att jag fyllde 18år, vart tog året ivägen? Jag har haft en super trevlig kväll idag tsm med min pojkvän och hans mamma, pappa, mormor och plastmorfar och mina föräldrar:) vi var åt och mat på en fin resturang, de var jätte trevligt och mysigt sällskap! och jag är jätte glad över presenterna:) Av min pojkvän fick jag 400 kr på gina tricot:) och av hans föräldrar fick jag 400 kr på HM:P och av hans mormor och plastmorfar fick jag 200 kr plus en jätte fin porslinsask med två turturduvor på;) och de säger att duvorna symboliserar jonas och mig för vi är turturduvor;) haha sött på dom.


Imorgon kommer jag bli firad av mamma och pappa och min syster Jessica kommer en stund:) och Åke (en släkting) kommer och även min vän Maria:) bara min pojkvän som fattas..men han firade mig idag<3


Jag älskar min Jonas<3

 
och jag älskar min familj och släkt, jonas familj och släkt och mina vänner <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0