Juste !

Jag glömde berätta en liten rolig sak som hände under middagen ;)
Jag hade nämligen bett jonas att ta med sig min ring som jag hade glömt hemma hos honom och jag hade tagit på mig en annan ring så länge. Så när vi satt där på resturangen så sade jonas: vill du ha din ring? jag: aa
och så tog han fram den och gav mig den ( och den ringen ser nästan ut som en förlovningsring) och så tog jag av mig min andra ring för att byta och precis då säger jonas mormor som satt framför mig: Ska ni byta ringar!?:O:D Men jag tyckte i den stunden att hon sade: ska du byta ring? Så jag svarade självklart: "ja:)" medans jag hörde jonas säga : nej :P . HAHA och då såg jag hur chockad/frågande jonas mormor såg ut samtidigt som hon såg glad ut antagligen för att hon trodde att vi ska förlova oss;) jag: HAHa nej..:P alltså jag sa ja för att jag ska byta ring, jag glömde den hemma hos jonas.

pinsamt värre där;) jag skrämde nog livet ur henne;) för hon såg faktiskt förvånad ut när hon frågade om vi skulle byta ringar;) men samtidigt så såg hon ju glad ut så de hade nog ingen vart nån fara men de var ändå lite pinsamt att jag uppfattade frågan fel;D


Idag har jag blivit firad av min kära syster Jessica och av min kusins far vid namn Åke:) vi har ätit smörgåstårta, kakor och min mamma hemmagjorda tårta:D som jag älskar<3

av syrran fick jag 200 kr och en chokladask där chokladen är hjärtformad ni vet. Och så av Åke fick jag typ 5 tialotter och på en lott vann jag:P 10 kr :) alltid någonting! :) Och dessutom gav han mig 250 kr och vackra, röda tulpaner.

Av mamma och pappa har jag fått ett par skor i torsdags( eller aså jag köpte ett par skor och då betalade dom) och så idag fick jag 1000kr ! :D och vackra,röda rosor och nån vit blomma i :)

Tack alla för alla underbara presenter!


Idag fick jag ett jätte fint sms av min älskade pojkvän <3 de stod typ:" Grattis min fina lilla ängel. Ha en bra dag. Jag älskar dig puss". söt på honom<3


Tyvärr kom inte Maria idag pga av sjukdom..men vi får ta och ses nån annan dag snart:) kanske nån stund i veckan?

Men hon har skickat sms där hon grattade mig och så har Jonas kompis Micke även skickat grattis sms till mig, och såklart så ringde min bästa vän Angelica och pratade lite:) Och så har även en barnfamilj där jag brukar vara barnvakt åt deras barn mms:ade där de stod grattis och så hade de tagit ett familjefoto:) Sen har några vänner grattat mig genom att skriva på internet:) tack alla ! jag blir glad att så många tänker på lilla mig:)

nu kommer lite bilder från resturangbesöket;) haha lite flumbilder också men men ;P

 Jag Det ska vara Vi två förevigt och längre<3


Min älskade, vackra pojkvän Jonas<3

Jonas underbara mormor<3 Jonas mormors sambo vid namn Janne och min pappa :)


Min huvudrätt- Black and white. Fläskfilé och oxfilé med tryffelsås och bearniesås samt pommefrites. Mumma:)






presentöppning! Och älsklingen i bakgrunden<3 fotograf: Jonas mamma Marie.


Vackraste porslinsmyckeskrinet som jag fick av jonas mormor och Janne.

Min glass :D Jonas och alla andra tog likadan förrutom jonas mormor och janne:P







Jonas snälla pappa vid namn Micke:)

Jonas mormor och mamma :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0