Hej:)

Nu sitter jag hemma hos barnfamiljen , ska hämta barnen vid 15. Jag slutade redan kl 11.10 idag och de tänkte jag inte på när jag sade att jag kunde vara barnvakt idag;) men men jag har ju tak över huvudet iaf och en dator att fördriva tiden med ! :)

Ute snöar det fortfarande, när ska våren komma tro? Jag tycker att det är fint när de snöar, alltså att de ser mysigt ut men nu börjar jag längta till våren och solsken!

Igår åkte jag hem till min pojkvän och så sov jag över:) mysigt<3 Idag har han haft sin njure i 21år! :) rekord eller vad ? ;)

På söndag ska han och jag och hans mamma och pappa åka och titta på en lägenhet som sagt:) ska bli rikigt roligt! Håll tummarna för att Jonas ska ha råd med den! Ingen annan får sno den.

Idag var de "innedag", alltså skola som gällde men det var bara en lektion så de var skönt! Men värdelöst, för då åkte man in i onödan..vi fick berätta om hur det är på praktiken och vad vi gör där för alla i klassen och läraren..sen fick de som inte hade gjort provet som var veckan efter lovet sluta och vi andra fick sitta kvar och så fick vi vårt prov tillbaka. Och trots att jag var sjuk när jag skrev provet så klarade jag MVG !:) 38,5 av 39. Så jag är skit nöjd med det. Provet handlade om LSS lagen, särskola, träningskola och dagligverksamhet i ämnet Människor i behov av stöd och det är till de ämnet som vår praktik som vi har nu hör till.


Jag sitter och funderar på om jag ska vara ute lite med barnen idag, vi brukar alltid leka inne. Fast i typ september/oktober var vi ute 1-2 gånger men sen har det varit så kallt och ont om tid. Idag är det inte så kallt, men det snöar jue:/ Men de har ju varma kläder så en 20-30 minuter kan vi nog vara ute och leka beroende på deras humör är idag, de vet jag ju inte än:P Hoppas inte att Stora L har en trots dag idag..vi har inte träffats på två veckor nu typ så hon kommer nog testa mina gränser..och Lilla L kommer nog vara förvånad över att jag kommer:P


Ikväll när jag kommer hem till byn så ska jag direkt möta Maria och så ska vi gå och gymma!:) känns som att det blir lite stressigt för mig men det ska bli skönt att få träna! Och det är inte så långt kvar till studenten nu! och det känns både bra och dåligt..men mest bra;) det känns bra för att jag är så trött på skolan och jag vill känna frihet från den! och så få börja jobba lite:) (om jag nu hittar jobb). Det som känns mindre bra med att det inte är så långt kvar till studenten är att jag har mycket kvar på min kropp som ska justeras innan jag kommer kunna komma i en studentklänning utan att se ut som en strandad val. Men så som Maria och jag gymmar så går de framåt;) Och kroppen mår mycket bättre! Jag har ju sån dålig kondition men den börjar arta sig redan:D

Kram:)
Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, hoppas du orkar med att gymma idag :-) Vi kommer vara skitsnygga till Beach -09, och vi kommer vara snyggast i våra fina studentklänningar sedan :-)

2009-03-11 @ 14:24:08
URL: http://optic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0