Helgen:)

I fredags var jag först på praktiken sedan åkte jag med mamma och pappa in till uppsala för de skulle handla och de skjutsade mig direkt hem till Jonas<3 :) där har jag spenderat min helg:) I fredags softade och myste vi och på tv:n var det lets dance som gällde och lite så ska de låta. Vi gick och lade oss runt 23 för jag hade redan somnat till en stund innan så trött var jag. På lördagen så vaknade vi ganska tidigt men vi låg och myste länge i sängen sedan gick vi upp och åt frukst. Senare på dagen så tog vi en promenad, vi var ute och gick i drygt en timme:) så duktiga vi var!:D vi gick ner till sjön och tittade på isen, de var krångligt att komma ner till snön för de var snö och halt. Vi gick ut på bryggan och tittade på den fina utsikten och jag var faktiskt smart för jag drog fram min mobil och knäppte lite kort! Min vän Angelica har nämligen sagt åt mig att jag ska ha lite bilder på bloggen, så nu kommer det !

På kvällen tittade vi på robinsson och sedan tittade jonas på fotboll och jag snackade med angelica på msn och sedan somnade jag till i soffan;) fy vad lätt jag somnar nu förtiden trots att tv:n var på högt ljud..de är inte likt mig!

Idag så åkte jag med jonas och hans mamma och pappa in till Uppsala. Vi åkte och tittade på en lägenhet som hade visning:) jag har dregglat när jag sett den på internet och nu dregglar jag också, den var verkligen super fin! Lite mindre på vissa rum än vi trodde, men gud så perfekt iaf! Jag älskar den. Men budet kommer säkert bli alldeles för högt...men håll tummarna!:)

Idag kl 17.40 tog jag min fösta cykeltur för i år och den turen gick hem till en barnfamilj här i närheten där jag bor. De var liksom en "intervjuv" kan man säga. Och de verkade faktiska tycka att jag är perfekt ? :D ska provpassa deras barn redan på tisdag kväll! Gud så söta barn och så snälla föräldrar! Jag kommer att få 70kr i timmen på vardagar och 100 kr på helger! plus att de kommer skjutsa hem mig om det är sent på kvällen eller betala taxin åt mig. Kan de bli bättre? nej !

Imorgon ska mamma och jag eventuellt gå hem till Benjamins mamma ( han jag brukar vara barnvakt till). Han har nämligen fått en lillasyster förra söndagen! Så vi ska dit och kika på henne och så får jag träffa Benjamin<3


här kommer bilderna från älsklingens och min härliga promenad:)










  



      





Vi vandrar på kärlekens stig<3
Jag älskar dig Jonas.

Kommentarer
Postat av: Dina

vem ska flytta ?



du och jonas?

2009-04-02 @ 17:48:29
URL: http://jockesfliiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0