Kärlek <3

Nu på tisdag som kommer är det den 24 mars och det betyder att på den dagen har jag och min underbara pojkvän Jonas varit tillsammans i 42 månader! ( 3 och 1/5år) ! Och vi har inte gjort slut en endaste gång:)  Vi har verkligen varit ett par i 42 månader i sträck! <3 Är det kärlek eller är det kärlek?;) Kärlek på hög nivå är det verkligen. Vi kombinerar varandra så bra men självklart så tjaffsar vi med varandra precis som många andra par, men så ska det vara tycker jag;)


Jag ser verkligen fram emot vårt nästa steg i vårt förhållande- Flytta ihop:) Hoppas de blir snart !


Jag älskar Jonas av hela mitt hjärta<3 Jag älskar att få ligga i hans famn och känna hur all kärlek från honom till mig strömmar ut från hans hjärta och han får ta emot kärlek från mig som lströmmar ut från mitt hjärta<3 Utan honom är jag inte jag. Jag tänker aldrig släppa honom, han är mitt liv och mycket där till<3

Kommentarer
Postat av: johannapettersson

saknar dej ! <333

2009-04-13 @ 14:25:01
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0