Onsdag den 4 mars.

Jag och Maria tränade i typ 3 timmar igår kväll:) var underbart att få träna. Vi är så duktiga så:P och Maria är världens skönaste på att irritera kaxiga fjortisar:D oj vad jag skrattade:P


Igår kväll vid 22 när jag kom hem från gymmet så ringde min underbara pojkvän och berättade att han och hans mamma har hittat en lägenhet som vi/dom ska kanske titta på om 2 veckor:) Hoppas att den inte stiger i pris och att den inte luktar rök för då kanske min pojkvän slår till och köper den;) den är verkligen värd priset och hyran! Super fin.

Igår hittade jag två jobbannonser som jag ska söka !:) har skickat ett mejl till dem där jag undrar när de vill att man ska börja jobba, för jag måste ju gå klart äckelskolan först. Iofs så har jag väl ändå ingen chans..säkert många som söker. Och det behövs bara 2 personer, en till varje tjänst . Om jag har fattat rätt.


Idag fick jag veta att min barndomsvän vid namn Malin födde sitt första barn imorse:) De blev en liten flicka! Jag längtar efter att få se bild på henne och att få träffa henne i verkligheten!:) Grattis till dig Malin och din sambo:) All lyckönskningar till er!


Idag var jag på praktiken igen men tyvärr så var inte pojken där idag heller..och han ska inte vara där imorn och inte på fredag:/  Men förhoppningsvis får jag träffa honom på måndag!:) Jag språktränade iallafall helt själv en liten flicka som behöver språkträning, och de gick väldigt bra:) Ska fortsätta träna henne de veckorna som är kvar:) Synd bara att hennes mamma verkar vara fyrkantig i tänkandet.


Idag åt mamma och jag på resturang och det var väldigt gott men onyttigt..men ska gymma med Maria imorn så jag får ta lite extra då;) Igår när Maria och jag gymmade så såg jag att jag har gått ner 1,9kg sen vi började gymma och ändå har vi bara gymmat 4 gånger och gått typ 4 lång promenader:) ( ändå har jag ätit onyttigt också haha :P )


På fredag och lördag ska jag umgås med min kära pojkvän<3:) och på söndag ska jag shoppa och fika med Angelica:)


Vad ska du göra i veckan och helgen då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0