Praktik och gym !

Jag trivs bra på praktiken :) synd bara att pojken som ska mest ska lära mig av och lära känna var sjuk både igår och idag..jag hoppas han kommer imorgon! Så just nu är min praktik mer som en vanlig praktik på förskola:p men det är kul det med, men det är meningen att jag ska ha special praktik så jag hoppas han kommer imorn:) Det är nämligen inte så många barn på den avdelningen och eftersom att de är mellan 3-5år så är de väldigt självständiga och därmed så får jag inte så mkt att göra och jag blir lite rastlös då:P Men de var en ung barnskötare som bara är 20-21års åldern som är jätte trevlig och hon skulle läsa för några av barnen på hennes avdelning( 1-3åringar) och några från min avdelning men så var det en flicka som hade kissat på sig så hon var tvungen att hjälpa henne så då bad hon mig läsa boken och självklart gjorde jag det:)  vart jag lite sysselsatt iaf;)


Ikväll ska jag och Maria till gymmet! De var fan typ 2 veckor sen vi gymmade pågrund av att vi båda har varit sjuka. Men vi har tog en lång promenad i söndags:) Men som sagt idag ska vi gymma:D jag känner att min kropp behöver det så de ska bli sjukt underbart! Svett ska rinna.

Ska även invigna min nya vattenflaska, och självfallet så är den ROSA:D haha och även min inköpta sport BH och tränings t-shirt


Bjuder på lite Brolle !

Kommentarer
Postat av: Maria

Hah, din vattenflaska var ju så grymt snygg ;-) Vi är bäst på att gymma :-)

2009-03-04 @ 15:05:08
URL: http://optic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0