Praktik!

Jag känner mig så lätt just nu, så himla fri känner jag mig! Slutet av lovet och veckan som var pluggade jag nästan hela tiden, jag hade nämligen två prov och två stora inlämningsuppgifter förra veckan. Samtidigt så var jag fortfarande sjuk. Jag förstår inte hur jag orkade? Skolresultatet vart inte så bra, men jag genomförde ialla fall allt! Jag är stolt över det. Men de tog på krafterna så de var jätte skönt att bara få vara i helgen och umgås med min älskade pojkvän och få sova ut! Allt de behövde jag. Imorgon börjar min efterlängtade praktik, och de är jag är förhoppningsfull inför det:) Så denna vecka blir det ingen skoldag, så jävla underbart! De andra 4 veckorna behöver jag bara gå i skolan en dag i veckan för resten är praktik:) Ska bli så skönt att få slippa skolmiljön och att ha lika mycket prov och inlämningar. Jag behöver verkligen få slippa skolan för den gör mig deprimerad just nu. Jag kräks snart över den. Nu ska jag återhämta mig under praktiktiden, självklart kommer de vara tufft med praktik också, men de är ändå inte värre än skolan.

Igår födde min vän Johanna sin bebis!:) Det vart en liten pojke som har fått namnet Robin! Super söt och super pigg är han:) Har inte träffat honom men har sett han på bild:) Hoppas jag snart får träffa honom också!

Min barndomskompis Malin går på övertid, undra när hennes lilla bebis ska titta ut?:) Är så nyfiken! All lyckönskningar till Malin och Johanna från mig <3


Nån dag i veckan ska jag fika med min goda vän Angelica:) Ska bli kul att få träffa henne och gå igenom allt vi behöver prata om:) Den vännen är guldvärd för mig.

Jag skriver imorn om hur första praktikdagen gick!

kram <3


p.s

såg ni Brolle på tv:n i helgen? :D Sjukt bra sjunger han ! Han är musikens Gud. Visst emma ?;D
Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hoppas så att det ska gå bra för dig imorgon! :-) (fast hur skulle det inte kunna gå bra?! :D) Ska bli spännande att höra hursomhelst, du är duktig du :-)

2009-03-01 @ 22:18:18
URL: http://optic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0